Haftanın Sözü; İnsan Hayatta Birine Geç Kaldımı , Başka Kimse İçin Acele Etmez

Ayrılık Sözleri











Neleri alıp götürmedi ki benden ayrılık; kilometrelerce umut, tonlarca sevgi, taradığım saçları, sıktığım elleri..
----

'Gidersen ölürüm' dediğin zaman, kalbi kırıldı ölümün. Bir cümlede sadece yüklem olarak kaldığı için..
----

Küçükken annem "ateşi var hala" diye başucumda fısıldardı. Şimdilerde annem yine başucumda "acısı var hala" diyor eli sol yanımda..
----

Çok sevdiğiniz insan bir gün sizi terkedecek.
Buna herkes ayrılık diyecek, siz ölüm..
----

Yokladım yüreğimin ceplerini ve sana söyleyecek tek sözüm kalmış; vazgeçtim!
----

Seni sevmek terk edemediğim sünnetimdi, gel gör ki ayrılığı farz kıldı kader..
----

Paslı bir yalnızlıktı avuçlarımda, ardımda bir yürek yükü rüzgar.
Ne zaman sevmeye koyulsam, doğrulup çoğaldı ayrılıklar..
----

Ben şimdi sensizliğin provalarındayım. Bittiğinde sen bile ayakta alkışlayacaksın..
----

Oysa ölüm kadar sevmiştim seni. Onun kadar gerçek, ve onun kadar dost bilmiştim seni..
----

'Senin için ölürüm' dedi. 'Benim için zaten öldün' dedim.
Cesedini alıp gitti..
----

Eğer ölürsem severken seni. Mezara gerek yok!
Gamzelerine gömsünler beni..
----

Sen gittin gideli yatak yorgan dağınık,
ellerimde hırsıma yenik düştüğüm cam izleri..
----

Bir rüyaydın, gözlerim açıkken gördüğüm. Bir acıydın tüm mutluluklara arkasından öldüğüm..
----

Gülüşlerim Vardı Benim, Ben Kimim, Ben Nerdeyim?
Tam Karşıya Geçerken Bıraktığın O El Benim..
---
-
Düştüğünde ''acımadı ki'' diyen çocuklar gibi gizlemek istiyorum acılarımı, u/mutsuzluklarımı..
----
Ölmek İçin Dokuz Canım Olsaydı, Sekizini Gülüşüne, Birinide Gidişine Verirdim..
----

Dalma, düşünme, ağlama. Hayat bu! Mahfeder insanı mesutken. Bak ben ağlıyormuyum? Her şeyimi kaybederken..
----

Elimi birden tutmaz oldu, nasıl diye çırpınırken beni bi anda sevmez oldu.
Bir an bile ayrılmazken, şimdi görmek hayal oldu..
----

Ciğerimde bir kış soğuğu, gittiğin günün ertesiyim..
----

Nüfusu sen kadar eksik. Ben kadar fazla olan bir şehrin yalnızlığındayım..
----

Usulca sancısını çekiyorum ayrılığın. Aynı zamanda özlüyorum, özlerken unutmaya çalışıyorum, unutamıyorum!
----

Seni yanımdan alan aklımdan da alabilir mi?
Ya da şu acıyan sol yanımdan?
----

Çok masal anlatıldı, hepsinin sonunda ayrılık notunu okudu zanlı.
Benim hayatımı bir kişi yıktı, kalemimi kırdı, sözlükte sevgiliydi anlamı..
----

Eğer bir gün gideceksen, şimdi gelme! Yokluğunu kaldıracak yüreği ben, yalnızlığıma hapsettim..
----

Diğerlerine benzemiyor yokluğun. Niye benzesin ki?
Hepsinden çok sevilmedin mi?
----

Uyandım birden seninle, gece üçü bulmamış.
Bir bulut durdu gözümde, hasret bize uymamış..
----

Ayrılık küçük sevgileri öldürür, ama büyük sevgileri güçlendirir.
Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp, yangını körüklediği gibi..
----

Aslında ikimizde yüzsüzdük.
Sen hayatından kovardın beni gitmezdim.
Ben aklımdan kovardım seni gitmezdin.
----

Kokunu helal et dedi, giderken.
Kalsaydı, ömrümü helal edecektim..
----

Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldıgöz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydıKalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı..
----

Beş para eder mi varlığın, yokluğun beni acıtsın. Alem affetsin seni.
Ben affetmem! Nerde unuttuysan beni orda kal..
----

Sen yumuşak yatağında uyurken ben kaldırımlarda senin nöbetini tutuyorum..-----
Koca bi boşluk bizimkisi, ayrılığın cesetleriyle dolan boş bi boşluk..
----

Gittin, bana bu rezil İstanbul kaldı..
----

Son nefesine takılı kaldı da yüreğim, hıçkırıklara boğuldu sözlerim, duyardın gitmeseydin!----
Hangi zamana saklanıyordu dengesini çoktan yitirmiş yalnızlıklarım..
----

Hayallerime kefil olsaydın, mutluluğumuza haciz gelmezdi..
----

Herkesin Bir Gideni Vardır, İçinden Hiç Uğurlayamadığı..
----

Uzaklık korkum var benim!
Uzaklara gitme..

----
Ey ayrılığı andıran yakınlık,
Ey susuş! İnce ve derin hasret.
Bana benziyorsun..
----

Küçücük gözbebeğimden, hayatıma girdin de kocaman kalbimin neresine sığamadın da gittin?
----

Bak gidiyorum ağır ağır!
Yokluğum koyarsa arkamdan bağır..
----

Şu üç günlük dünyada, yokluğunun dördüncü günü..
----

Ben seni kalbimin en güzel yerinde ağırlarken!
Sen beni yalnızlıkla terbiye ettin.

----
Arkana bakmadan gidişini bile özledim..

----
Sanırım unutuyorum seni sevgilim.
Yıkılası bir gurur yüzünden geçtim senden,
benden, bizden, herkesten. Dinler dinler ağlar yüreğim..
----

İçimde kalan tüm "SEN"leri bir bir yolcu ettim bile..
----

Tam da geleceği düşünüyorduk.
Onun gideceği tuttu..
----

Eski mesaj'lara denk geldim.
Seni ömrümün sonuna kadar seveceğim yazmış!
Öldü galiba? Ömrüne tükürdüğüm..

----
Bir gün ayrıldık,
ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi..

----
Ayrılık diye bir şey yok!
Bu bizim yalanımız.
Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var..

----
Senden ayrılınca anımsadım, dünyanın bu kadar kalabalık olduğunu..
----

Ayrılığın neresinden tutarsan tut,
canının yanacağı tek yer kalbindir..
----

Bilmezdim bu derdin seni yolundan,
beni solumdan edeceğini..

----
Sensizlik çöktü yine yureğime.
Ne sol'um dayanıyor buna, ne de soluğum..

----
Yine de çok seviyorum seni.
Sabah aydınlığıma koca bir "iyi akşamlar" bırakıp gitmene rağmen..
----
Ne bileyim gideceğini be! Bir başka bakıyordu gözlerin..
----

Dört kitabada baktım.
Ayrılık hiç birinde kutsal değil.
Günaha girme gel..
----

Oralar nasıl bilmiyorum ama,
buralar özlem fırtınası ile sıfırın altında sen.
Sana üşüyorum be..
----

Adını yaz bir boşluk bırak.
Adımı yaz, vicdanına gönder.
En güzel ayrılık şarkıları aklına gelsin..
----

Gittin!
Bana sadece birkaç yıl değil,
tütüne katık edeceğim bir de türkü borçlusun..
----

Günden güne eriyorsun içimde.
Aslında sen yaktığın ateşi söndürüyorsun. Ha gayret!
----

Ey sevgili, gelsen diyorum, gelsen!
Yokluğunda sözler, şiirler yazılmıyor ki.
Hasretin ılık esen bir rüzgar olsa da,
varlığın esip kavuran bir fırtına misali..
----

Gidişime mum üfle, nice bensiz senelere..
----

Ey benim Mekke gibi yandığım yar.
Yüreğim şimdi Hıra gibi bekleyişlerde.
Umudum secdelerle süslenmiş aminlerde..
----

Sen benim hayata en uzun merhabamdın.
Beni kısacık bir elvedaya nasıl sığdırdın?
----

Yine öyle bir yoksun ki,
esen yel bile ciğerimi düğümlüyor.
Rüzgar omuzlarıma yük sanki.
Nefesini alamıyorum..
----

Aşkın sembolü için mi yüzük takılır?
Ve de sevgiyi kefenlemek için mi yüzük atılır!
----

Giderek daha çok seviyorum seni demişti.
O yüzden gitti demek ki..

----
Paylaş :

Yorum Gönder

Sizinde güzel bir sözünüz varsa yorum atın paylasalım

 
Copyright © 2015. Agır Sözler - Kalemimden Dökülenler - Aşk Sözleri | Ayrılık Sözleri | Etkileyici Sözler| Nefret Sözleri | Anlamlı Sözler | Dini Sözler | Damar Sözler | Kapak Sözler |