Haftanın Sözü; İnsan Hayatta Birine Geç Kaldımı , Başka Kimse İçin Acele Etmez

Damar Sözler - En Damar Sözler











Bir Kaç Ürkek Gülücük Kaldı Yüzümde ,
- Hadi HAYAT Beline Kuvvet . . !


Eskilerde Başarı Dürüstlükle Gelirdi .
- Şimdilerde Kahbelikle Geliyor . . !


Sessizliğime Aldanmayın ,
Bi Esersem Mevsim Değişir . . !

----
Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün. Bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim, ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim..
----
Ben sensizdim akşamın yaklaştığı saatlerde. Kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır, ansızın her gün batımı..
----
Bir umuttu yalnızlık. Bir şeyleri paylaşamamaktı belki, gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye, ağlayan bir buluttu belkide,
belki belkilerle dolu bir hayattı bu..

----
Ben sigara dumanının altında yana yana en sonunda kül oldum. Sen kibritin hiç yanmayan ucunda birinin hayatından geçmiş oldun..
----
Tek başına hayatı öğrenen insanı,
kimse yokluğuyla korkutamaz!

----
Atladım bi köprüden yalnızlığa. Kollarını açmış beni bekliyordu son tesellim. Usulca gittim yanına. O an kollarının arasındayken, ona ilk defa ne kadar çok yakın olduğumu söyledim. Onu çok özlediğimi. "Bende seni" dedi ölüm..
----
Boşuna düşünme öldükten sonra hayat var mıdır diye! Sor kendine bu dünyada yaşadım mı diye..
----
Ağlamıyorum ben! Hani adet gereği yıkarlar ya ölüleri. Ben de yıkıyorum işte yanağımdaki o rahmetli gülümsemeleri..
----
Bir Mezar Şehri Gibiyim Bugünlerde. Ruhsuz Ölüler Taşıyorum
Beynimde Ve Yüregimde. Sahi Ben Kaç Damla Gözyaşıyım Gözbebeklerinizde?

----
Peki ya yüreğim!
Haddi hesabı yok içindeki "can" kırıklarının..

----
Bitti dedikten sonra ne cevap bekliyorsun ki? Ne yaşanmışsa göm gitsin.
Ölüye sorulmaz ki kefenin metresi, sar gitsin!

----
Senin Kimin Kimsen Yok mu Keder?
Benim Bildiğim Misafirlik Dediğin, Üç Gün Deyince Biter!

----
Dön Dünya, Dön İstediğin Kadar!
Ne Sen Umrumdasın Ne de Senin Gibi Dönenler..

----
Bende yokluğunun kıyameti koparsa,
sende varlığımın cenaze namazı kılınır..

----
Bilekler kan içinde, dişler kenetli, ayaklar çıplak.
İpek halıya benzeyen bu toprak, bu cehennem, bu cennet bizim..

----
Canımı Yakan Gidişlerin Değildi Zaten! Canımı Alan O Zifiri Sözlerindi..
----
Herkes bir gün anlar sevdiğinin kıymetini.
Ama gidince, ama bitince, ama ölünce. Kısaca iş işten geçince..

----
Canımı yaktıysam keyfimden değil, üşüme diye..
----
Bizim Kurduğumuz Hayallerde Ölüm,
Yaşadığımız Hayatta Ölümün Kendisi Vardır..

----
Sonra çay bize bir gerçeği daha öğretti!
Bekleyen her şey soğur, acır ve bayatlar..

----
Pusulası yok yaşadığım hayatın. Yüzüme hasret çarptı ağladım!
Ne olur gel! Çıkar düşlerimden intiharları..

----
Kussam kaç intihar çıkar içimden. Kessem kaç ayrılık akar bileklerimden..
----
Gidiyorum avuçlarımda cam parçalarıyla,
kanla siyah duvarlara hayallerimi yazmaya..

----
Müebbet mi kesildi masum olduğum halde cezam?
Bitmeyecek mi kaoslarda boğulduğum kabustan bozma rüyam..

----
Ölümümü diriltmek istiyorum yokluğunla.
Kendimi diriltecek kadar ölü, seni ölümüne sevecek kadar deliyim ben..

----
Bu yalnızlığım gerçek hayattan alınmıştır.
Ve tüm hakları yüreğimin en dipsizliğinde
her hakkı saklıdır..

----
Beddualarımı Onda Bırakır Sevaplarımı Yüreğimde Saklarım.
Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım..

----
Ben büyük rüzgarların adamıyım. Benim sevdalarımda büyük olur öfkelerimde.
Ben seversem destan, kızarsam katliam olur!

----
Kaçıranlar ve tekrar izlemek isteyenler için gelmedik bu dünyaya.
Zamanında kıymet bilmeyene ne tekrarımız olur ne de özetimiz!
----

Bir bavul dolusu cümle var defterimde. Sen yollarına 29 harfle
acı döşeyen bir şahsa 'yara' değil de 'yar' diyebilir misin?
----
Birtek kurşun çaredir bu acıya! Rabbim sen bu kulunu bagışla.
Bedenim çürürken bu kara toprakta, ruhum seni bekleyecek buralarda..
----

İnsanlar gördüm hep varmış gibi gelip.
Hiç yokmuş gibi gittiler..
----

Kendim için yaşamadım başkaları için öldüğüm kadar!
----

Dumanımda o vardı, sigarayı bıraktım. Kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım!
Rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım. Baktım ki onsuz olmuyor, yaşamayı bıraktım!
----

Beraber yatmaya ne dersin, 1 mezarda 2 ceset..
----

Ben bazen kendimden vazgeçiyorum.
Kalkmış bana "benden vazgeçemezsin" diyorsun!
----

Mutluyum işte..
Uyurken rüyalarımda, içerken halüsinasyonda..
----

Fakir Bir Çocuğun,
Kuru Ekmeği Sevdiği Gibi Sevdim Seni.
Başkaları Burun Kıvırıp 'Çöpten' Sayarken,
'Nimetten' Sayıp, Allah'a Şükreder Gibi..
----

Gecenin Bir Yarısı Uyanıp "Bir Sigara İçeyim" Derken,
Paketi Bitiren İnsanın Derdi Büyüktür..
----

Geç kalma huzurum, bekleyenin var..
----

Sorun şu ki! Bu ara hissettiklerimin şarkısı bile yok..----
Bir türkünün içinden geçer gibiyim.
Bir yanım ağıt, bir yanım umut..
----

Orta yolu olmayacak bunun,
ya sen çık bu kalpten, ya da ben çıkayım artık bu bedenden!
----

Sen susma! Sen susunca etraf karanlık..
Etraf bi ton kıyamet..
----

Görebileceğim yerde dur.
Nerde yoksan, orası bana kara toprak..
----

Çayıma dem ol sevgili.
Ben çok koyu sevdim seni..
----

‘‘Sensizliğin dilini çözsem de
Şivesine alışamadım daha..’’
----

Karanlıkta ağladım, ışıkta boyadım gözlerimi.
Kanlı yazılarla süsledim sensizliği..
----

Kadını kullanıp kenara atamazsın.
Eline bulaşır, yüreğine bulaşır, vebaline bulaşır..
----

Telaşlı renklerin karanlığıma tutsaklığındandı zindanlarının boyası.
Her bileğim ayrı ayrı kelepçeli..
----

Meyhaneden masam kaldırıldı, karakoldan defterim dürüldü, savcı kalemimi kırdı, darağacına tesbihm asıldı, sevmek bu kadar suçsa, beni asın razıyım..
----

Bu gözyaşlarımla gidecekse cennete birileri,
ben hıçkırıklarımı helal ettim bile..
----

İlacı olmayan bir hastalıkmış özlem.
Öyle ki, içtiğim çaya bakınca bile geliyorsun aklıma..
----

Dünyanın En Büyük Yüküdür;
Aklı Sende Olmayanı, Israrla Yüreğinde Taşımak!
----

Kaç promil gerekiyor, bizi çift görebilmen için?
----

Arapça şarkı gibiyim..
Anlayan gülüp oynuyor, anlamayan dua sanıp amin diyor!
----

Ölünce beni kalbine göm, mekanım cennet olsun..
----

Çok sigara içmiyorum aslında.
Çakmağıma kokunu doldurdum, özledikçe yakıyorum..
----

Sen dardaysan ben zordayım, sen ateşteysen ben kordayım.
Bir gün bu dünyadan göçüp gidersen, bilki senden önce ordayım!
----

Darağcına gitmek gibiymiş, elveda demeni engelleyememek..
----

Uyumak zor, uyanmak kolay olacak. Sabahı iple çekeceksin.
Ne geceler rahatlatacak seni, ne gündüzler!
Ölmeyi isteyip ölemeyeceksin..
----

Sahibine yetişecek hecelerin yoksa,
vurursun sükutunu, kör bir geceye..
----

Geçici asma beni, kalıcı öldür!
Boynumun izi kalsın, yüreğinin ipinde..
----

Öpemediğin, sarılamadığın, koklayamadığın
birini özlemek; ölümü özlemek gibidir..
Seni bitirir!

----
Benim seni içimde öldüreceğim yok. Kıyamıyorum!
Bi iç savaş çıksada, kim vurduya gitsen diyorum!
----

Öyle defalarca neşter vurmaya gerek yok bu yaraya!
Sen arada gel-git! O devam ediyor nasıl olsa kanamaya..
----

Ne ikna edici bir intihar biçimidir; şimdi seninle göz göze gelmek!----
Kurunun yanında yaş yanar mı bilmem ama,
gururun yanında aşk yanıyor..
----

Tövbe etmeye kıyamadığım tek günahımsın..
----

Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında.
Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce.
Ve gecenin en koyulaştığı yerde, ölümü kucakladım masmavi yüreğimle..
----

Alt yapısı olmayan bir şehir gibiyim. Ne zaman hüzünlensem gözlerimi su basıyor. Ve ne zaman seni düşünsem, kalbimin trafiği aksıyor..
----

Soğuk bir alın yazısı titredi
dudaklarından ve kayboldun birden.
Meğer ben yüreği kayıp bir yazarın masalıymışım..
----

Vur emri ile aranan bir 'firari'
sınırı ihlal eden bir 'kaçakçıymışsın' gibi
saklıyorum seni 'can-evimde' bilesin!
----

Hani bir anda bir sancı girer ya yüreğine!
İşte o yaşadığın bensizliktir!
Benim yaşadığım sensizlik gibi..
----

Sen gidince boğazıma dolandı bir kördüğüm.
Benimle yaşamaktan mı korktun?
Ey uğruna öldüğüm..
----

Kirli bir çocuk yüzüyüm kapında!
Ama dünyanın en temiz gözleriyle bakıyorum sana.
Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma..
----

Ama olmadı, hiç olmadı! Sen kandın güneşin o parlak rengine.
Bense bana bıraktığın yağmurların altında boğuldum gizlice..

----
Ömrüm diyerek kimseyi sevmeyin.
Çünkü giden ömür geri gelmiyor..

----
Dünya gözlerin kadar güzel olsaydı,
ölmeye değil yaşamaya hevesim olurdu..
----

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen.
Ben şimdi “aşk” karınla sana, ne şiirler yazarım..
----

Hani mutluluk gözlerinin pınarındaydı yar.
Sanki beni oradan akıtmış gibisin..
----

Neden suskunsun diyorlar. Yürek yâr'alı olunca,
bir "göz", bir de "kalem" konuşur.
Dil sus'ar bilmiyorlar..

----
Ceset taşıyan bir ambulansın siren çalması kadar anlamsız hayatım.
Morga ölü yetiştiriyor sanki duygularım..
----

Bence bir gün dön.
Artık kendimi zannedebileceğim bir şey kalmadı..
----

Susmak, gece gibidir bazen, en siyah renkleri bile örter..
(Mehmet Deveci)
----

Cezaevine benziyorsun sevdiğim umuda, sevdaya, özleme kapalısın.
- Bir hüzne açıksın, birde ölüme..
----

En kötüsüde ne biliyormusun. Hayatta yaşama sebebim dediğin
insanların seni tabuta koyması..
----

Umudunu yitirme diye bütün düşlerimi bıraktım gökyüzüne.
Ya sana gelecekler, ya da vurulup düşecekler hain bir yüreğe..
----

Belki senin için bir hiç kadar değersiz olmuşum.
Umut fakiri yollarımda, yanımda yokmusun?
----

Başkasının olsanda, bu kalp senindi.
Ben ölümle dans ederken, o artık elindi..
----

Hangi haram yokluğun kadar boğazımda kalabilir ki..
----

Beni bana emanet ettiğin gibiyim.
Ne gözlerime göz değdi, ne yüreğime ateş.
Seni acılarımın içinde canım gibi saklıyorum..
----

Yaramın adını sen koydum.
Özledikçe kanatıyorum..
----

Çocukken sobelediğim oyunların
masumluğu kadar s'aklımdasın..
----

Yürekli bir kadının başı,
yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir..
(Nazım Hikmet Ran)
----

Bir gülü solduran dikeni değildir.
Koynumdaki boynun boynumdaki iptir..
----

Çayında bayramı olur, senle içiliyorsa eğer..
----

Biri gelir, seni sen eder.
Biri gelir, seni senden eder..
----

Mermiler yuva kurmuş yaralı yüreğime.
Bir soğuk yel eser, üşür ölüm bile..
----

Kaç vagona sığar unuttuklarımız.
Söylesene, kaç peron sürer bizim yalnızlığımız?
----

Guslü sendin kalbimin.
Unutma, mahşerde ruhum senden sorulur..

----
Paylaş :

Yorum Gönder

Sizinde güzel bir sözünüz varsa yorum atın paylasalım

 
Copyright © 2015. Agır Sözler - Kalemimden Dökülenler - Aşk Sözleri | Ayrılık Sözleri | Etkileyici Sözler| Nefret Sözleri | Anlamlı Sözler | Dini Sözler | Damar Sözler | Kapak Sözler |